Regulamin sprzedaży kursów online
Droptica Sp. z o.o. jest twórcą szkoleń on-line, które dostępne są pod adresem www.droptica.pl/szkolenia. Dane rejestrowe Droptica Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 53-613 ul. Stacyjna 1, NIP: 8971788756, KRS: 0000456501, REGON: 022065689. Poniżej zamieszczony jest regulamin zawierający informację o sposobie zawarcia umowy, dostępnych formach płatności i reklamacjach. W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy dostępni pod adresem e-mail [email protected].
§1 Definicje
Administrator – Droptica Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu, 53-613 ul. Stacyjna 1, NIP: 8971788756, KRS: 0000456501, REGON: 022065689.
Użytkownik – każda osoba, która przebywa na Stronie i z niej korzysta.
Strona i/lub Sklep internetowy – witryna, blog oraz sklep internetowy dostępne pod adresem www.droptica.pl/szkolenia.
Konto – konto założone przez Użytkownika na Platformie Sklepu internetowego, umożliwiające dostęp do zakupionych produktów i szkoleń.
Platforma Szkoleniowa – system, za pośrednictwem którego możliwy jest zakup wybranego szkolenia oraz za pomocą którego Administrator dostarcza Użytkownikowi treści cyfrowe, usługi cyfrowe oraz świadczy inne usługi..
Regulamin – niniejszy dokument regulujący zasady korzystania ze Sklepu oraz Platformy.
Newsletter – darmowa usługa elektroniczna polegająca na przesyłaniu wiadomości e-mail informujących o wydarzeniach, usługach i produktach Administratora.
Umowa – umowa zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem na odległość, której przedmiotem jest sprzedaż i dostarczenie treści cyfrowych w formie dostępu do nagrań szkoleń lub materiałów edukacyjnych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, realizowana za pośrednictwem Platformy Szkoleniowej.
Treści Cyfrowe - nagrania udostępnione na Platformie Szkoleniowej, których twórcą jest Administrator.
§2 Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin (zwany dalej "Regulaminem") określa zasady korzystania z Platformy Szkoleniowej dostępnej pod adresem: www.droptica.pl/szkolenia, prowadzonej przez Droptica Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 53-613 ul. Stacyjna 1, NIP: 8971788756, KRS: 0000456501, REGON: 022065689 (dalej "Administrator").
Administrator oferuje na Platformie Szkoleniowej sprzedaż Szkoleń oraz umożliwia Użytkownikowi zawarcie umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych w formie Szkoleń, świadcząc w tym celu usługę drogą elektroniczną. Jeśli Użytkownik zdecyduje się zapisać do newslettera, Administrator będzie również przesyłał mu wiadomości e-mail z informacjami o nowościach, promocjach oraz produktach i usługach Administratora. Zapis do newslettera odbywa się poprzez wypełnienie formularza na stronie lub zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakupu szkolenia. Użytkownik ma prawo w każdej chwili wypisać się z newslettera, klikając na link rezygnacji zamieszczony w każdej wiadomości lub wysyłając takie żądanie do Administratora.
Usługa newslettera, o której mowa powyżej, jest świadczona nieodpłatnie. Natomiast zawierane poprzez Platformę Szkoleniową umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych są płatne.
Aby móc dokonać zakupu na Platformie Szkoleniowe i korzystać ze Szkolenia, urządzenie Użytkownika musi spełniać poniższe wymogi techniczne:
dostęp do Internetu,
standardowy system operacyjny,
przeglądarka nowoczesna,
aktywny adres e-mail.
Użytkownik nie może dokonywać zakupów anonimowo ani używać pseudonimu.
Dla zapewnienia bezpieczeństwa danych i użytkowników, Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne chroniące przed nieuprawnionym dostępem lub modyfikacją danych osobowych.
Administrator dokłada starań, aby Platforma Szkoleniowa działała bez zakłóceń. Użytkownik powinien zgłaszać Administratorowi wszelkie błędy lub problemy z funkcjonowaniem Platformy Szkoleniowej.
W przypadku problemów z działaniem Platformy Szkoleniowej, Użytkownik może złożyć reklamację drogą mailową na adres [email protected]. W treści reklamacji powinny znaleźć się imię i nazwisko, adres korespondencyjny oraz opis rodzaju i daty wystąpienia problemu. Administrator odpowie na reklamację w ciągu 14 dni, wysyłając odpowiedź na adres e-mail Użytkownika.
Użytkownicy korzystający z Platformy Szkoleniowej są zobowiązani do przestrzegania Regulaminu oraz Polityki prywatności.
§3 Zakup szkolenia
Platforma Szkoleniowa świadczy następujące usługi:
a. umożliwienie Użytkownikowi przeglądania dostępnych szkoleń;
b. zapewnienie dostępu do szkoleń po ich opłaceniu;
c. prowadzenie konta użytkownika umożliwiającego zarządzanie zakupionymi szkoleniami.W celu zakupu Szkolenia, Użytkownik musi podjąć następujące kroki:
Użytkownik musi być zalogowany na swoje konto.
Użytkownik dodaje wybrany kurs do koszyka
Użytkownik przechodzi przez standardowy proces zamówień - uzupełnia dane do rozliczeń, wybiera metoda płatności itp.
Użytkownik po złożeniu zamówienia dostaje maila z informacją co zamówił i z danymi do rozliczeń.
W przypadku Tpay, użytkownik jest przekierowany na stronę, na której dokonuje płatności.
Po pomyślnym dokonaniu płatności, Użytkownik zostanie przekierowany na stronę potwierdzającą zakup. W tym momencie Umowa dotycząca dostarczenia Szkolenia w formie cyfrowej zostaje zawarta między Użytkownikiem a Administratorem. Użytkownik otrzyma również potwierdzenie zakupu na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Dostęp do Platformy zostaje udzielony w ciągu 2 dni roboczych.
Alternatywnie, Użytkownik może zakupić kurs, kontaktując się bezpośrednio z Administratorem ([email protected]). Administrator, po otrzymaniu zgłoszenia, wystawi fakturę proforma z terminem płatności 7 dni. Po opłaceniu faktury, wystawiona zostanie końcowa faktura VAT oraz przyznany zostanie dostęp do opłaconego szkolenia na koncie Użytkownika.
§4 Udostępnienie szkolenia
Realizacja zamówienia treści cyfrowych odbywa się poprzez utworzenie konta Użytkownika oraz udostępnienie na tym koncie zakupionego szkolenia.
Korzystanie z Platformy Szkoleniowej przez Użytkownika musi odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem, Regulaminem oraz zasadami dobrych praktyk, co obejmuje:
użytkowanie platformy w sposób nienaruszający prawa, dóbr osobistych, interesów osób trzecich oraz niezakłócający działania platformy lub wygody korzystania przez innych użytkowników, w szczególności poprzez unikanie działań z użyciem złośliwego oprogramowania,
zachowanie poufności danych dostępowych i nieprzekazywanie ich osobom trzecim,
nieudostępnianie ani nierozpowszechnianie szkolenia ani jego fragmentów bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Administratora.
W przypadku naruszenia powyższych zasad przez Użytkownika, Administrator ma prawo do zablokowania dostępu do szkolenia.
Dostęp do szkolenia jest przyznawany na okres 1 (słownie: jednego) roku od daty zakupu.
§5 Prawa własności intelektualnej
Administrator informuje Użytkownika, że Szkolenia są utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a prawa autorskie do tego utworu należą do Administratora.
Użytkownik jest również poinformowany, że dalsze udostępnianie Szkoleń przez niego bez pisemnej zgody Administratora stanowi naruszenie praw autorskich Administratora i może pociągać za sobą odpowiedzialność cywilną lub karną.
§6 Odpowiedzialność Administratora
Administrator zobowiązuje się do zapewnienia dostępności Platformy szkoleniowej oraz dostarczania zakupionych Treści Cyfrowych zgodnych z opisem.
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do Sklepu wynikające z przyczyn technicznych niezależnych od niego.
§7 Reklamacje i odstąpienia
Jeśli Użytkownik nie zalogował się na Platformę Szkoleniową, prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje mu przez 14 dni.
Jeżeli Użytkownik już zalogował się i rozpoczął aktywację Szkolenia, ma prawo odstąpić od Umowy zakupu w ciągu 7 dni od dnia jej zawarcia, pod warunkiem że: Użytkownik nie pobrał żadnych Treści Cyfrowych lub wszelkie pobrane Treści Cyfrowe zostały usunięte z urządzeń Użytkownika, co zostanie potwierdzone stosownym oświadczeniem Użytkownika
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Użytkownik jest zobowiązany skontaktować się z Administratorem oraz złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i potwierdzić spełnienie powyższych warunków.
Administrator wyraża zgodę na rozwiązanie ewentualnych sporów związanych z umowami o dostarczanie Treści Cyfrowych w drodze mediacji. Szczegółowe warunki takiego postępowania mediacyjnego zostaną ustalone przez obie strony konfliktu.
Użytkownik ma prawo skorzystać z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Użytkownik może złożyć reklamację przesyłając wiadomość email na [email protected] zawierającą dane kontaktowe, w tym imię i nazwisko oraz adres email oraz opis reklamacji.
Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej zgłoszenia i skontaktuje się poprzez wiadomość email na adres zawarty w złożonej reklamacji.
§8 Dane osobowe i pliki cookies
Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Administrator.
Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są w następujących celach oraz na poniższych podstawach prawnych:
zawarcie i realizacja umowy – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
wykonanie obowiązków podatkowych i księgowych – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
obrona, dochodzenie lub ustalenie roszczeń związanych z umową, co stanowi uzasadniony interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
identyfikacja powracających klientów, co także stanowi uzasadniony interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
obsługa zapytań od Użytkowników niebędących stronami umowy, co jest uzasadnionym interesem Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
wysyłka newslettera, wyłącznie po uzyskaniu zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Dane osobowe Użytkownika są udostępniane urzędom skarbowym, biuru rachunkowemu, kancelarii prawnej, firmie hostingowej, dostawcom systemów fakturowania, CRM oraz mailingowych. W związku z używaniem systemu mailingowego Hubspot, dane subskrybentów newslettera mogą być przekazywane do USA, gdzie są przechowywane na serwerach. Hubspot zapewnia odpowiedni poziom ochrony danych osobowych, stosując standardowe mechanizmy zgodności.
Dane osobowe Użytkownika przechowywane są przez Administratora tak długo, jak długo jest to potrzebne do zapewnienia identyfikacji powracających klientów, jednak Użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych. Jeżeli taki wniosek zostanie złożony przed upływem okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, Administrator może wciąż mieć uzasadniony interes w ich przechowywaniu aż do zakończenia tego okresu. Dokumentacja księgowa, zawierająca dane osobowe, jest przechowywana przez czas określony przepisami prawa.
Użytkownik ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, ale konieczne do skontaktowania się z Administratorem, założenia konta użytkownika, zawarcia umowy lub subskrypcji newslettera.
Na Platfromie Szkoleniowej stosowane są pliki cookies. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych i plikach cookies znajdują się w polityce prywatności.
§9 Zasady aktualizacji dokumentu
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. W odniesieniu do umów zawartych przed wprowadzeniem zmian, obowiązuje Regulamin, który był aktualny w dniu zawarcia umowy.
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania i wycofywania ofert oraz promocji, a także do zmiany cen na stronie, bez wpływu na prawa nabyte przez Użytkownika, w tym szczególnie na warunki umów zawartych przed dokonaniem tych zmian.
Aktualny regulamin dostępny jest pod adresem: www.szkolenia.droptica.pl/regulamin.
§10 Postanowienia końcowe
Regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania na Platformie Szkoleniowej.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
Użytkownik może pobrać Regulamin w formie do wydruku z Platformy Szkoleniowej.